Kuidas kõik algas

PAUL MITCHELL® ajalugu algas 1979.a., mil kaks sõpra John-Paul DeJoria ja Paul Mitchell otsustasid töötada välja uuelaadse professionaalsete juustehooldusvahendite süsteemi. 1980.a. registreerisid nad firma John Paul Mitchell System ja hakkasid oma tooteid müüma Paul Mitchell® nime all. See oli tingitud sellest, et Paul Mitchell oli tollal väga tuntud persoon juuksurite maailmas ja teised meistrid imetlesid teda.

Paul Mitchell® tooted on loodud juuksurite poolt juuksuritele. See polnud lihtsalt uus tootesari vaid eesmärgiks oli luua süsteem, mille abil stilistid saaksid kasutatada oma aega efektiivsemalt. Idee oli: säästa energiat, teenindada rohkem kliente, et teenida rohkem raha ja leida rohkem aega loominguks. Kõik algas neljast tootest: kaks šampooni (Shampoo One®, Shampoo Two®), palsam (The Conditioner®) ja viimistlusvahend (The Sculpting Lotion®), kuid John Paul DeJoria ja Paul Mitchelli ideed olid uuenduslikud.

Kui 60-70ndatel kasutati šampooni peaaegu alati kaks korda, palsamit hoiti juustel viis minutit ning selle pidi kindlasti maha loputama, siis Paul Mitchell® šampoone soovitati kasutata ainult üks kord, ja palsam (The Conditioner®) toimis koheselt ega vajanud mahaloputamist. Kõik see siduski firma poliitikat ümbritseva keskkonnaga – vähem kulus aega, vett ja energiat nii stilistidel salongis kui klientidel kodus. Samuti pole JPMS tooteid kunagi testitud loomade peal, JPMS® jälgib motot „Hoia loodus vägivalla eest!".

Esialgu olid firma majanduslikud võimalused piiratud. Näiteks, tuntud must-valge pakend oli omal ajal võetud kasutusele ainult raha puudumise tõttu. Tänapäeval, tänu suurele valikule saab iga klient leida just endale sobivad tooted. Miks kõige kuulsamad Hollywoodi tähed nagu Madonna, Brad Pitt, Michelle Pfeiffer, Jane Saymour, Ben Affleck, Johnny Depp, Meg Ryan, George Clooney jpt., omades piiramatuid valikuvõimalusi, usaldavad oma imidži Paul Mitchell® tiimile? Miks Paul Mitchell® kaubamärki eelistavad palju maailmatuntud stilistid? Vastus on lihtne: neis on ideaalselt ühendatud loominguline know-how ja John Paul Mitchell System-i maailmauuringute tulemused. Kõikide komponentide toime ja talutavus kontrollitakse hoolikalt. Ei tehta katseid loomade peal, firma spetsialistid hoolivad ümbritsevast keskkonnast. Firma kasutab ainult ökoloogiliselt puhtaid taimi, mida kasvatavad oma istandustel Hawail.

Kõrge kvaliteet, huvi ümbritseva keskkonna kaitsmise vastu ja pidevad uuendused – see on JPMS® süsteemi õnnestumise tulemus.

Kahjuks üks asutajaliikmeist – Paul Mitchell, suri1989.ndal aastal vähki, kuid ideoloogiat jätkavad nii tema poeg Angus, kes loob brändile uusi kollektsioone ja partner John Paul DeJoria, kes osaleb aktiivselt mitmetes globaalsetes keskkonnakaitse projektides , kuid leiab alati aega tulla läbi JPMS® firma suurüritustelt kogu maailmas.

Tänapäeval on firma JPMS® üks kiiremini arenevaid erafirmasid USAs. Tootmine toimub eranditult USAs ja tooteid müüakse lisaks USAle 75 riigis üle maailma.Lisaks must-valgele Paul Mitchell®sarjale on lisaharudeka välja kasvanud roheline Tea Tree Collection sari meestele, Modern Elixirs®, JPMS® The Color ja PM Shines® kaubamärgid. Lisaks on kompaniil Ameerikas 100 juuksuritekooli.